Bij levering van diensten
Voordat u als eigenaar naar huis gaat met uw huisdier geef ik als kattentrimmer aan wanneer ik tevreden ben met de verzorging van uw huisdier. Hierbij heeft u de kans om aan te geven of u ook akkoord gaat met de verzorging. Indien u van mening bent dat de verzorging nog niet naar wens is, pas ik ter plekke uw wensen toe.
Indien u binnen 5 werkdagen bij uw huisdier een klit of knoop aantreft die ik als trimmer over het hoofd heb gezien, kunt u kosteloos terugkomen zodat ik de klit of knoop alsnog kan verwijderen.
Verdere bedenktijd geef ik niet, vanwege de reden dat ik geen zicht heb op de leefomstandigheden van uw huisdier. Indien uw huisdier bijvoorbeeld buiten loopt of veel krabt kunnen klitten sneller ontstaan dan wanneer dit niet het geval is. Hierop kan ik dus geen garantie bieden.
Bij levering van producten
Bij de aankoop van producten uit mijn salon heeft u als eigenaar het recht om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen na aankoop.
Tijdens deze bedenktijd dienen de producten niet uit de originele verpakking gehaald te worden of te worden gebruikt.
De goederen dienen teruggebracht te worden bij de trimsalon waarop u het betaalde geld contant of per bank terugkrijgt, afhankelijk van de wijze van betaling.